Lancôme Génifique Nedir? | Yorum | Genclestirici Krem


Gençleşmek, aynı zamanda cildinizin ışıltısını, esnekliğini, cilt tonunuzu düzelten, kırışıklıklarınızdan ve sarkıklık’lardan kurtulmanız için Lancome Genefique öneriyorum!

Anne’ciğimin kendi yorumlarına geçmeden önce bakalım Lancome ne demiş?

-      Öncelikle bu ürün ‘Youth Activator’ olarak biliniyor, yani ‘Gençlik Aktıvatoru’
-      7 Günde sonuç göreceğinizin garantisi veriliyor.

-      Görünen ve Hissedilen Değişimler (8 hafta sonra klinik sonuçlar – İyileşme yüzdesi)

-      İnce çizgiler + %42
-      Kırışıklar + %46
-      Işıltı/ Doğal Parlaklık + %52
-      Berraklık/Duruluk + %47
-      Tek bir Cilt tonu + %42
-      Doku Düzleştirici + %57
-      Cilt Esnekliği + %50
-      Sıkılık + %49
-      Sarkıklık + %47

1.   Ne zamandir Lancome’un Genefique serisini kullaniyorsun?

2 senedir, 37 yasimda basladim

2.   Lancome Genefique Yeux (goz kreminide kullaniyormusun)

Hayir, sadece cilt kremini kullanmak yetiyor bana, onuda goz cevreme suruyorum

3.   Bu urunu baska bir urun ile beraber kullaniyormusun?

Lancome Vissionnaire ile beraber kullaniyorum. 

4.   Bu ürün hakkında en sevdiğim şey nedir?

Sabah uyandigimda verdigi o yumusacik his  ve isilti

5.   Sence bu urunu kimler kullanmali?


Lancome calisanlari 30'unu gecmis bayanlar icin oneriyor bu urunu ama ben nekadar genc baslanirsa okadar efektiv olucagini dusunuyorum.

6.   Kirisiklarini ve yuzundeki ince cizgilerinden ne oranda kurtuldun?

Cok yagli bir cilde sahibim. Bu yuzden fazla kirisiklari olan biri degildim. Onarmakdan cok engelledigine inaniyorum.

7.   Cildin de renk duzenlemesi gozlemledin mi?

Hayir, belkide bu cok esmer tenli oldugum icindir.

8.   Cildinin esnekliginin geri dondugunu farkettin mi?

Sarkik bir cildim yok, gayette esnek. Bunu genetigemi bagliyayim urunemi bilemedim :)

9.    Kullanmaya basladikdan sonra insanlardan iltifat yada hangi urunu kullandigina dair soru aldin mi?

Sirrimi soran oluyor tabii, ama bence bu daha cok genetik birsey :)

10.   7 gun icerisinde sonuc aldin mi?

Malesef.


Bu yazi tamamen kendisinin yorumlari, benim gozlemlerimden olusmustur ve urun Lancome Vissionaire (gozenek kucultucu) ile beraber kullanilmistir. 

--------------

Sevgiler
B.

Comments

  1. the photo with the rose is so cute :)

    ReplyDelete
  2. Çok güzel bir post olmuş emeğine sağlık. Bende kullanmıştım bundan şimdi tekrar aldım ve yeniden deneyip yorumlayacağım

    ReplyDelete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.