Sparkle











Türkçe | 

2013 ne güzel bitti öyle değil mi? Kime sorduysam 'ay ne kötü bir yıldı' tepkileri var. Nekadar çok şey kaybetmişim meğer bir yıl içerisinde. Geçen Elle.co.uk'de okudum, 2012 yılından beridir boğa burçları insan (ve aşk) ilişkilerinde hep hüsrana uğrayacak, aldatılacak felan da fıstan da. Daha kötüsü Satürn'ün yarattığı bu etkiden taaa Eylül 2014'e kadar kurtulamicakmışız. Ay vallahi depresyona soktu beni. Bide inanırım ben böyle şeylere. 

2014'e cok iyi bir başlangıç yaptım. Ailem ve dostlarımla geçirdim. Bol kahkaha, yemek, içmek derken ben bir şişmişim bir şişmişim anlatamam. Keşke resimleri yemekden önce çekseymişim. Ne utanmaz biriyim, bugün ayın 11'i ve ben daha yeni postunu yazıyorum. Püf.

Elbisemi bir gün öncesinden aldım, ay ben hiç panik yapmam kıyafet konusunda. Allah'dan takıntılı deilim, şıp diye istediğimi bulup, alıp çıkabiliyorum. Bu arada ben bir mağazada 10 dakkadan fazla duramam. Fobim var :) Bir alışverişkolik için ne can sıkıcı bir durum öyle değil mi? 

Bu arada Ocak ayını hiçbirşey almadan geçirmeye karar verdim. 

Umarım beğeniceğiniz kareler olur, ve umarım 2014 size çok iyi davranır :) Mutlu yıllar ve çok çok çok sevgiler. 

English |

Hi everyone, 

Can't believe I waited so long to write my New year's post. I thought I've procrastinated enough, so sat down to writing it :)

2013 was such a bad year. Had a great start to 2014 with my family and friends though, which is comforting. 

Bought my dress a day before, I'm so glad I'm not a fussy person. I usually know what I want so it takes me 5 mins to find it. I also have a phobia of not staying in shops for more than 10 mins. Bad isn't it? For a shopaholic I mean..

Hope you have a lovely year,
Lots of love x

Comments

  1. Hiç şişmemişsin bence.Gayet güzel görünüyorsun.Öptüm çok :)

    ReplyDelete
  2. so pretty! cool necklace!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  3. Evet çok tatlı ve güzel gözüküyorsun canım...
    Tatlım mımledımm senı ;)
    http://kzmtkkokos.blogspot.com/2014/01/mimmm-19-ksa-dair-hersey.html

    ReplyDelete
  4. Kolye ne hoş! :) Ve tabii sana da iyi yıllar, her şey hep istediğin gibi olsun 2014'de...

    ReplyDelete
  5. tatlı melek yılbaşında napmış?:P benim de merak ettiğim bir soruydu bu:)))))
    taş gibisin maaşallah, elbisenin o tatlı ışıltılarına bayıldım, çok ölçülü zarif bir pırıltısı var, pencereni de çok sevdim:P
    öpüyorum cnm, güzel bir yıl olsun bu yıl:))))))

    ReplyDelete
  6. çok şık olmuşsun canım :)

    http://www.gleamfashion.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.