Minnie Me !







Türkçe ~

Merhabalar! 

Grinin bu kış da etkisi nekadar çok oldu hayatımızda öyle değil mi? 
Pantone'nun seçtiği en trend 10 renk arasın da kendisi de yer alıyor.
Ben güneşi görmeyen ülkem de pek de tercih ettiğim bir renk olmamasına rağmen bugün ruh halimi anlattığı için elimi baska birşeye atamadım.

Ben bu çocuksu ruhumu hic kaybetmiceğim sanırım...
Bu kış sizin en çok kullandığınız renk noldu? :)

Sevgiler,
B.

English ~

Hi everyone!
So, we have seen grey tones ın nearly every fashion show. Pantone even mentioned 'grey' as one of the top 10 trendy colours of this winter.

It has never been my favourite colour, especially living in a country where the sun doesn't shine very often. But my mood didn't let me choose any other colour.

I think I'm always going to have this child side of me.
What was your favourite winter colour?

B

Comments

  1. babybii bu kadar soğuk rengi
    o kıpkırmızı çanta ile hareketlendirmen harika olmuşşş
    süpersin..

    ReplyDelete
  2. Ayakkabilarda ayri bi guzel ama :)

    ReplyDelete
  3. Minnie!! Bayıldım, çok yakışmış sana üstün! ♥

    ReplyDelete
  4. Gri bu kış benim de favorim cnm:) şapkanın tatlılıgı!!!!

    ReplyDelete
  5. minnoşum minnie'im:))))))))
    ben de gri insanıyım yaaaa çok severim!
    çoookkk sevdim kombini özellikle pantolonunu tatlımmmmm, süper parça
    öpüldün!

    ReplyDelete
  6. Ben seni yerim cimcimem:) dunya tatlisisiniz sen ve minnienin:)

    ReplyDelete
  7. hihiih hiç kaybetme zaten çocuksuluğunu kuzuumm :)
    En en en sevdiğim renkler siyah kırmızı gri bence çok yakışmış daha çok tercih etmelisin bu renkleri öptüm kocaman :)

    ReplyDelete
  8. şeker olunmaz seker dogulurun ornegısın

    ReplyDelete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.