Put a ring on it | Midi yüzük trendi



Normal yüzükler mi? Çok sıradanlaştı onlar.
2013'ün yazında başlayan bir midi ring yani midi yüzük trendi var ki günümüzde hala devam ediyor.
Cok uygum fiyatlara satılmaları ise cazibesini arttırıyor.
Karakterimizi adeta ellerimize taşıyan bu bir çılgınlık!
Statement kolyelerden gına geldigine göre hadi ellere! 
Bir sonraki pazar alışerişinizde gördüğünüz ilk takı standına bir göz atın derim ben. Pazara gitmiyorsanız o halde H&M'in takı bölümü benim bir numara tercihim!!

Kocaman Sevgiler
B!

Comments

  1. evveet H&M'de bol seçenek var her zamanki gibi trendleri hemen yakalıyorlar <3

    ReplyDelete
  2. Kelebekli ve yılanlı yüzüğüne bayıldım, iyi günlerde kullan :)

    ReplyDelete
  3. Ben de bayılıyorum h&m dekileri sömürdüm resmen :D

    ReplyDelete
  4. cok sevıyorum ama ne yazıkkı takamayan tiplerdenım ne yazık kı :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.