Sorry, London is calling. I must go!







Yeni haftaya yenı bir postla başlamak istedim. İşe giderken trenden bildiriyorum efendim. Londra postundan hepinize merhabalar.
Londra demek bile gelmiyor içimden aslında. Çok eğlenceli, çok komik bir haftasonu olsa da, sonu hazindi malesef.
Londra İskoçyaya hiçde yakın değil, Uçak da başlayan serüvenimiz hotel'e eşyalarımızı bırakır bırakmaz (benim isteğim üzere) Oxford street, Regent Street ve Bond Streette devam etti. Vallahi hiçbisiy almadım :( dermişim. Aldığım tek şey Edinburgh'daki Zara'da bulamadığım 'Stressed but well dressed' ekru clutch oldu. 
Ne giydime gelirsek. Çok sportiftim aslında. Spor bir oversize elbise (çok seviyorum bu tarzı) ve nike airmax. Kızım Michael ve Michael Junior'da bize eşlik etti tabi ki :) 
İnstagram'da hep aktifim. Orayada beklerim :) @belleeamiee
Hepinize mutlu haftalar. 
Çok öperim!
B.
~ 
Hi everyone,
I wanted to start the new week with a new post and I thought what better way to start with the thought of London!
Yes, some of you may already know this (follow me on Instagram @belleeamiee) that I was in London a couple of weeks ago. As always I am late at writing this. Yes I know that also.
London is the shopping heaven, but I'll give you something to be impressed about. I actually bought one thing. No, not one expensive thing. Although I would've preferred that. Anyway, I bought a clutch from Zara which is white and said 'stressed but well dressed' on it. It was sold out in Edinburgh so I had to get it :(.
I am overly keen on being comfortable and well dressed at the same time. Hence why I don't wear heels often. So I chose a oversize sporty dress that I bought from riverisland.co.uk and my Nike airmax' Michael was obviously accompanying me on this trip! 
I hope you have a good week,
Lots of love and kisses
B.

Comments

  1. hah ha yine çok şirinsin. dikkat et üşütme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskocyadan gidince tabi usuyemiyor insan :)
      Tesekkurler! <3

      Delete
  2. Tarzına bayıldım canım, mekan secimi de cok güzel. Londra benim en cok sevdigim sehirlerden biri:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saol Buketcim,
      Evet Londra muhtesem bir sehir :)

      Delete
  3. Londra kaçağı iş başında :) Yenir ki bu şimdi ama <3

    ReplyDelete
  4. Çok yakışmış ki bu tarzz , bayıldım ;)

    ReplyDelete
  5. elbisene bayıldııım fotoğraflar da harika öpücükler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ediyorum kuzum,
      Bende kocaman opuyorum ! :)

      Delete
  6. AH KUZUM okadar uzak kalmısım kı su blog dunyasından kendımden bırden utanıverdım :( sen her zamankı gıbı oldukca casual ve cok guzelsın aman usutme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende bukadar gezsem bende giremem hani :P
      Hehe sacmalama, ben seni hep takip ediyorum zaten
      Burayada gelince gorusucez insallah <3

      Delete
  7. Cool look,
    nice dress and sneakers :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  8. selamm! bayılıyorum spor ve böyle şık kombinleree :) takipteyiimm. bol bol ziyaretine geleceğim..:) ben de beklerimm

    ReplyDelete
  9. Bayılıyorum bu tarza ben de canım ve harika taşımışsın oversize elbiseyi :) bere ayakkabılar çanta bayıldım bayıldımmmm :)

    ReplyDelete
  10. Wuhuuuuuuuuu!!!! Londra'dan bir taş geçmiş...... Yıkmışsın ortalığı tatlım:) elbisen harikaaaa nasıl da kendine yakışıtırıyorsun değişik tarzları! herşey güzel gidiyor sana:)
    muckkkkk

    ReplyDelete
  11. Yaa Londra benim en çok gezip görmek istediğim yerlerden biri
    umarım birgün gidebilirimm
    çok tarz bir elbise çok yakışmış canım

    ReplyDelete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.