Take a break and smell pretty flowers




Türkçe |

Merhabalar!

En son nezaman bir post yazdım bakmak bile istemiyorum! Özlemediğim hiçbirşey kalmadı sanırım İskoçyada. Tamam tamam, havayıda saymassak gerçekten de yok.

Ayın 7sinde evime dönmem gerekirken, İstanbul'da yaşanan aksaklıklar dolayısıyla 10'una kadar uçamadım. Geldim ve hemen sizlere bir post yazmak istedim. Ay bu blogger 1 buçuk aydır tatilde kesin bize birsürü resim çekmiştir diyede düşünmeyin. Çünkü sadece 2 tane çektim :O.
Ben bile kendimi dövmek istiyorum...

Aslında bu bir stil postu değil, çiçek koklama postu dicem çünkü boydan hiçbir fotoğrafı beğenmedim :)

Beyaz gömleklerin kadınlar için aslında birer kurtarıcı olduğuna inanıyorum. Ben her kadının dolabında bir siyah mini elbisesi olmasından daha çok, güzel bir gömleğinin olmasından yanayım. Hiç çabalamadan şık görünebiliceğiniz, desenli veya desensiz, etek veya pantolon, her rengin üzerine giyebiliceğiniz bu beyaz gömlekler, hem günlük hayatınızda hem de iş hayatınız da size çok yardımcı olucaktır. Bu yüzden benim beyaz t-shirtlerden daha çok beyaz gömleklerim vardır.

Ufak bir not: beyaz gömlek veyaz bluzlar seçerken biraz kilolu iseniz dar kesimlerden kaçının. Dar kesim gömlekler beyaz rengi ile birleşince kusurları büyük ölçüde dikkat çekmelerini sağlar.

Çok sevgiler,
B.

~

English |

Hi everyone,

I know I have been neglecting my blog for a while now. I don't even want to check what date I published my last one.

If you follow me on Instagram, then you are well aware that it took me 3 days to fly home. My first duty is writing a new post for you all and here I am! I can't call it a styling post though, as it has more photos of my face than what I actually wore.

Today, I want to talk about the importance of white shirts and blouses. Forget the little black dress, every woman should own a white blouse in her wardrobe. Why? because it saves us a lot of time when we don't know what to wear. You can wear it with skirts or trousers, no matter what the colour or the pattern. You can wear these genius pieces in your daily life and to your work. Talking about multi-use? Yes, great for those who hate wearing the same sort of thing. Start your mix and match girlies! Note to yourself: if you are not comfortable with your body, then I suggest avoiding those 'slim-fit' shirts.

Hope you all a lovely week,
B.















Comments

  1. Mersin tatili bitti demek :) Bence resimler çok güzel eminim diğer beğenmediklerinde öyledir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malesef bitti kuzum, cok tesekkur ederim :)

      Delete
  2. Melek gibi görünüyorsun tatlımmmmm çok güzelsin pembe çiçekler içinde....

    ReplyDelete
  3. ama güzel olmuş ki niye beğenmedin ki? :S bu arada hoşgeldin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosbuldum! :)
      Bunlar aslinda begendiklerim :D begenmediklerimi yuklemedim :(

      Delete
  4. çok şeker kareler ben beğendim şahsen :))

    ReplyDelete
  5. Beyaz gömlekler ve beyaz tişörtler özellikle yazlarımın vazgeçilmezleri :) Ama ben resimleri ek beğendim, boydan olanda çok hoş neden sevmedin ki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, kesinlikle benimde oyle.
      Bunlar begendiklerim, boydan begenmediklerimi yuklemedim zaten :O
      Operim canim, tesekkur ederim

      Delete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.