Aşk Dediğin Pembedir

Turkish
~
Merhaba!

Sonbahar bizi tüm kızıllığı ile kucaklarken, ben yılın son canlı renklerinin tadını çıkarıyorum. Geçen hafta saçımı kendi orjinal rengine - yani çok köyü bir kahverengine boyadım. Görünce kendimi ağlamakdan alıkoyamadım malesef. Instagramdan görmüşsünüzdür, hep açık renk kullandığım için sanırım kendimi biranda emo’lara felan benzettim. Merak etmeyin, şimdi kendime alıştım, bakalım bir sonraki postta siz ne düşüneceksiniz. Pembeye gelirsek. Ben yıllardır pembeden gıcık kaptığımı felan savunuyordum. Fakat yazın tatile gitmeden önce bi baktım - elbiselerim, aksesuarlarım, odam hep pembe! Elim herşeyin ilk başta pembesine gidiyor. Bu elbisede kendimi şekerliğine kaptırdığım o anlardan. 

Ben üniversite son seneme girerken, sizden dualarınızı eksit etmemenizi rica ediyorum. Şimdi dolabınızı açın ve murdum ne varsa çıkarıp en ön sıralara yerleştirin! 

Kocaman sevgiler yolluyorum hepinize.
B.

English
~
Hi everyone,

Autumn has come in through the door, and I am on the last phases of wearing bright colours. Life update -  I dyed my hair to its original colours - and started crying. Yes I looked like an emo but I got used to it pretty quickly, wait till you see it in the next post!

I have always refused to be a typical pink lover. It took me years to realise that, my room, my clothes, and my accessories are all in different shades of pink! And this dress was one of those times where I just lost myself in the cuteness of its colour.

Now, go over to your wardrobe, gather everything that is burgundy and place it right where your eyes can see them - because hello? Its AUTUMN!

Lots of love,
B.




Comments

  1. Very stylish look! Beautiful Dress!

    I would like to invite u to visit my blog

    http://puschokandbear.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. yaaaaaaaaaa çoooookkkkkk tatlısınnn ama! saçlarını yeni farkettim ben cnm yakışmış ben beğendim:)))) bu arada pembenin en tatlı halini kullanıyorsun sen hiç baymıyorsun pembelerle.... biliyorsun desenlilerinin hayranıyım:P muck!

    ReplyDelete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.