Clarisonic Mia 2 | Hakkında, Nasıl Kullanılır, Etkileri Nelerdir?






Herkese Merhabalar!

Tezimin araştırma bölümünü bitirdiğime, ve Perşembe gününü sabaha kadar kutlayarak geçirdiğime göre listemdeki ilk postu yazmak için kolları sıvadım!

Umarım size yardımcı olur, ve alıcaklar için güzel bir yazı olur. Lütfen aklınıza takılan soruları sıkılmadan yorumlar bölümüne yazın.

Öncelikle benim ergenlik döneminden beridir akne sorunum var, 22 yaşına gelmeme rağmen arada bir hala sivilcelenmelerle karşılaşıyorum. Cildim ise yağlı. 

Cildimiz makyaj, gün içerisinde temasda bulunduğumuz toz gibi çevredeki kirliliklerden çok etkileniyor. Nekadar yıkarsak yıkayalım, bazen pamuğumuzda hala kir lekeleri görebiliyoruz. Clarisonic eliniz ile 2 kere yıkamanıza karşılık x6 daha iyi bir temizleme vaad ediyor. Makine kendi ucuyla geliyor, ve 3 4 ayda bir yeni bir uç takıyorsunuz.

Öncelikle yüz yıkama jeliniz köpürmüyorsa, köpüren biri yıkama jeliyle değiştirmeniz gerekiyor, çünkü makine yüzünüzde daha etkin bu sayede. Temizlemesi çok hoş, yüzünüz ‘gıcır gıcır’ oluyor resmen, tertemiz olduğunun farkına varıyorsunuz. Clarisonic size hassas ciltler için olan ucu gönderse bile eğer cildiniz çok hassas ise malesef kızarma yapıcaktır. Benim cildim dayanıklı olduğu için bu sorunla karşılaşmadım.

Okuduğum 100lerce yorumda ilk 2 hafta cildinizde sivilcelenme görüceğiniz yazıyor. Aldım ve kullanmaya başladığımda ise aynen bu sorunla karşılaştım. Fakat bunun nedeni, cildinizin en alt tabakaları bile temizlendiği, ve yağın kirin kendini dışarı atması olarak gözüküyor. 2 hafta dayanırsanız, ve kullanmaya devam ederseniz, söz veriyorum bu sorun geçiçektir :)

Sonuç olarak cildimde ne değişti derseniz. Hayır pürüzsüzleşmedi, çünkü benim zaten gözeneklerim kocaman ve şahsen bunu beklemiyordum. Yağlanma azaldımı derseniz, hayır oda azalmadı - hatta bakım yaptırmaya gittiğimde Clarisonic’i hergün kullanmamam gerektiğini - bu yüzden cildimin daha çok yağ üreteceği denindi. Bende haftada 2/3 kere çok derin bir temizleme elde etmek için kullanıyorum.

Sivilcelerim azaldımı? evet azaldı. Regl döneminde çıkan 1 2 sivilce dışında pek çıkmıyor diyebilirim. Fakat 4. sınıf, ve son dönem öğrencisi olduğum için suan yüzümde akne ile savaş içerisindeyim. Saçlarımdada beyazlar çıktığına göre! sivilcelenme normaldir diye düşünüyorum. 

Fiyatına değdimi derseniz - çoğu kişi değdi diyor ama ben bu sorunun cevabından emin değilim. Hem mutluyum, hem vaad edilenleri yapmıyormuş gibi bir his var içimde. Fakat makyajımı temizlemeye çok özen gösterdiğim için sanırım rutinimde olucak. Dediğim gibi çok yağlı cildiniz varsa, haftada 3,4 kere kullanırsanız yüzünüz sebium üretimini arttırmaz. 

Sorularınızı ve görüşlerinizi bekliyorum,

B.

Comments

  1. Merhaba bloğunu gezinirken gördüm takip listeme ekledim bana da beklerim:-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.