Instagram'i Neden Kapattim?



Herhese Merhabalar :)
Takipçilerimden aldığım emaillerden yola çıkarak, hiçkimseye haber vermeden kapattığım Instagram hesabını duyurmam gerektiğini hisettim.

  Birçok nedeni var aslında, yorgun oluşum, yeni bir şehire taşınmam, yeni bir işe başlamam, ve kısıtlanan zamanım. Duygusal nedenlere gelirse, hesabımın sevgilimin hoşuna gitmemesiydi. Biz yollarımızı ayırdık fakat sanırım konusu ve tartışması okadar geçti ki, kendimi soğumuş buldum ve ani bir kararla - gerçekten aniydi, hatta 1 dk bile sürmedi - kapattım. Instagram'ın istek üzerine hesap açtığını biliyorum, açıçakmıyım, sanmıyorum. Şimdilik istediğim sadece zaman :). Belki blogumun adına değilde, kendi adıma bir hesap acar, çok sevdiğim blogger arkadaşlarımı takip etmeye yeniden başlarım. Malesef geçen zaman içerisinde hiçbirinizi takip edemedim, umarım hepiniz iyisinizdir. Herbirinize mutlu yıllar diliyorum :) Çok sevdiklerim zaten Facebook, yada Whatsapp'dan bana ulaşıyor onlarla bagim kopmadi :). Snapchatta varım fakat sadece tanıdığım arkadaşlarım için kullanıyorum, eğer B, seni özledim haber almak istiyorum derseniz ozaman mail atmanız yeterli :).
 
Son olarak bloguma yeniden lifestyle, moda ve güzellik üzerine yazılar girmeye başlayacağım.
 
Kocaman sevgiler ve öpücükler.
B.

Comments

  1. ayağını mersin'den çekmedin inşallah :)gelin olup gelicem oraya seni de görmek istiyorum..opuyorum coook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Her yaz Mersindeyim!
      Cok mutlu oldum senin adina tatlim, nezaman evleniyorsun? Allah hayirli etsin, bir yastikta kocayin simdiden :)
      Bir sonraki gelisim Nisanda, insallah gorusuruz :)
      Sevgiler <3

      Delete
  2. Bloğunuzu yeni keşfettim benim bloğuma da beklerim canım sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.